søndag, juni 17, 2007

made perfect for a purpose....






14 kommentarer:

Ann Therese sa...

SÅÅÅÅ vanvittig nydelige! Har lyst t å squeezeklemma Guds skjønne, små, vakre Etiopiabarn.9 Superglad i deg Jorun!!!!! du e god du:)

Marianne sa...

digger deg eg;)

karen amalie sa...

jorun jorun hva driver du me nå om dagene, hvor befinner du deg? fekk jo ikkje sagt hade til noen av dere i teamet da eg dro fra skien.. hva e planene for sommeren?

Kristin, sa...

Tusen takk for at du er min venn. Ærlig og herlig!! DD. Og jeg savner deg her i byen. Ringer deg snart jeg.

Princess Of God sa...

karen, dagene mine bestrår i grilling, noe jeg finner særdeles fornuftig! hva skulle vel menneske gjort av seg uten mat og drikk, da duger jo kroppen ikke! (ps: sterk lærdom fra barneskolen)

Anonym sa...

jorun... oioioi cute pictures. And fromthe post before it sounds like you're enjoying being home. hmmmm... miss you.
LOok forward to having you out here. blessings
Janelle

Elisabeth sa...

Ja! Når kommer du????

Sandra Elén sa...

jepp, det er planen.........

Sandra Elén sa...

men hvordan går det med deg,

Hallvard sa...

Jorun, du e blant mine heltar. Kan tenkja meg at du ha fått endå meir visdom detta året her enn på DTS-en... Du ska tebake te Etiopia te neste år, altså? Utrulig kult!

Takk fø kommentar=) Jeps, ska jobba fø Nordtun iallfall eitt år te. Vilt fint her oppe!
No e eg faktisk 50% av eit team som kalle seg Nordlandsteam.

Håpe eg treffe deg på Go-fest, og at da ikkje berre blir "hei" og "ja, koleis går da med deg"! =)

Anonym sa...

hei babe:) for någen utrolig vakre bilder!! GUd e ein fantastisk skaper! savner deg!

Marianne sa...

når kommer du til Bergen??

Janelle sa...

I'm looking forward to resting with you also :) You're welcome any time :)

aasne sa...

jorun, du er hjemme! (jeg vet jeg er hakket for sent ute..) Jeg horte no om at du bare er hjemme paa misjonsferie, vil det med andre ord si at du drar ut igjen til etiopia for et nytt aar? heltinne, jorunn! grillings til sommern ;)