lørdag, januar 12, 2008

nytt år & nye tider!

ja, da var tre uker juleferie over og foran meg står turen tilbake til etiopia.
føler jeg har reist den turen et par ganger nå og flere skal det vel bli.
kjenner jeg er klar for å ta fatt på de neste fem månedene i etiopia nå,
klar for å oppleve og utforske nye ting, møte nye utfordringer.
enda mer kjenner jeg at jeg har lyst til å vokse.
i høyden og for så vidt, men først og fremst i forholdet med gud.
vil gå dypere, lengre, vil leve helt radikalt for ham... for han alene!

13 kommentarer:

Kristin, sa...

Takk, vennen! Lykke til.

Ann Therese sa...

Åh, så flott! Tusen takk for meldingen tidligere i dag:) SÅÅÅ kjekt at du og Dag kom på samma flyet! Alltid kjekt å ha någen å reisa med:) Enjoy Ethiopia vakre du, og nyt det litt for meg åg då;) Glad i deg, kram

Anonym sa...

savne deg vakre jorun! du e god du. har stor tro på deG!

Bjørg Marit sa...

Åh, du er ei flott jente da( eller dame, som eg stadig blir retta på)!
Håper at du vil oppleve mykje bra og eg er sikker på at alle utfordringene du vil møte, vil du løse veldig bra!
Håper du og Marie har det bra! Sender varme tanker til deg!
klemmer

Kristin, sa...

Jeg savner deg skjønne venn! Du er veldig flott;) DD. Håper du koser deg i varmen. Har tenkt på dere da jeg har sitti i saunaen her i Finland..

Sturla sa...

hei! Snakkast i Etiopia! Jippi!

Anonym sa...

Kjære Jorun: Flott å "sjå deg att" på bloggen! Og takk for julesel-skapet! Utrolig spennende å følge deg videre, Jorun; du er så overgitt til Herren. Sist helg ble bare herlig; Kvinnehelg på Oppdal m/Reidun + 95 andre, tema: "Sann-heten frigjør." "Jeg kan ikke, men Jesus i meg kan." Herre, gjør DU mitt liv til en lovsang! Varm hilsen fra en av dine forbedere,- tante Karin. 5.Mos.28,12a++

Marianne sa...

Vet at du ikke får sjekket bloggen når du er i etiopia, men ville bare si at det var kjempe kos med sleepover i ferien og at jeg tenker masse på deg. Glad i deg søta

Anonym sa...

:) savner deg masse, var så gøy når du kom på overraskelsesbesøk på bursdagen min:) glad i deg, Gud velsigne deg! klem Ingrid

Anonym sa...

Kjære Jorun!
Kjekt å lese hva du skriver og tenker; og se de flotte bildene du har tatt.
Må Gud velsigne deg, Jorun !
Hilsen med Matt.7,7-11.
Alt godt fra Greta, mor til tre jenter fra Brasil

Anonym sa...

hm, leenge si siden 12 januar no!Ingenting nytt å fortella??blir veldig gla for oppdateringar;)

Ann Therese sa...

NÅ ska det bli godt med ein bloggoppdatering her;) Takk for mail! Glad i deg, kram

Anonym sa...

heisann go kusina mi!! når kommer du hjem?!! jeg savner deg!! syns du bør komme tilbake NÅ! gleder meg sånn til å se deg igjen:)klem Synnøve