lørdag, mai 27, 2006

fylles opp...


Jeg vil ta opp mitt kors hver dag,
for min Jesus, for min Herre
Jeg vil leve etter Herrens behag,
med hver tanke i hver handling
Jeg holder ikke tilbake
Jeg vil bli drukken, full av ny vin
-
Jeg fylles opp igjen, jeg vil drikke av den rene kilden
Jeg fylles opp igjen, jeg vil drikke av den rene kilden
Jeg vil drikke av den nye vinen
-
Tar tak i løfter og går mot mitt mål,
for min Jesus, for min Herre
Min hånd på plogen, jeg lever mens jeg går,
for min Jesus, for min Herre
Jeg holder ikke tilbake,
jeg vil bli drukken, full av ny vin
-
Jeg fylles opp igjen, jeg vil drikke av den rene kilden
Jeg fylles opp igjen, jeg vil drikke av den nye vinen
Jeg drikker inn, jeg drikker dypt
-KP Vangol-

1 kommentar:

ane sa...

Amen!
jeg tenkte på deg i natt da jeg var nede ved stranda, d var så nydelig himmel! og den lyste ned på havet og stranda..og jeg vassa litt og tok noen snurr:)