fredag, august 25, 2006

the adventure has started...

19 kommentarer:

Unknown sa...

fy fillærn, dere er et vanvittig bra team altså! Gleder meg til å høre mer fra deres feite misjonstur!!!

Janelle sa...

Oooo... I'm so excited for you guys. As ingvar said a really great team! I agree. Look forward to hearing how it's been to be back in Ethiopia

Princess Of God sa...

hi guys!
it`s so good to be back. For now, I know that this is where my heart is and this is my home!
I`ll leave u updates everytime I have the opportunity.
later

Anonym sa...

oh my beautiful friends .
say hai to strong daniel.
say hai to laughing doll.

so you dont want to write a letter to me ?

Reidun sa...

sko. Ingvill r m Marie i lovsang -d r toppers.Håkon r nå lovlig MC-rider :) Nå må jeg fore sulten skrott. Kjempeglad i jenta mi , og stolt over hva du har begitt deg ut på.
en når en kjenner en er på rett sted der Gud vil ha meg, da går alt - fordi vi kan lene oss på ham i alle ting .BE STILL BLESSED.
WITH LOVE FROM YOUR MUM AT HOME.

Anonym sa...

Hei Kjære Jorun-mor!
tenk at du er i Etiopia!! tenker veldig mye på deg! ber for deg! savner deg utrolig mye!
nå bor jeg i kollektiv ved Lambertseter, med bare kristne! utrolig deilig og bra! prøver å finne meg en menighet her. har vært en tur på OKS, Storsalen og Filadelfia! alle tre var veldig bra! må nok bare finne ut hva som er bra for meg!!
nå må du ikke glemme avtalen vi har da du kommer hjem..:-P. en jentekveld vettu..:D
er utrolig glad i deg vennen min! setter ufattelig stor pris på deg!
mange klemmer fra Cathrine!!

Anonym sa...

Kjære Jorun ! Tusen takk for boka " Mot alle odds" som jeg fikk av deg; er alt i gang med å lese. Kjekt å treffe deg på Kleppe og Sele i sommer. Du er alltid velkommen til oss!Hb og ber om at du er god i ryggen og får være frisk. Må Gud velsigne deg og teamet i Etiopia. Alt godt fra Greta

Reidun sa...

God formiddag. Håkon og kamerater vært på duejakt flere morgener, har fått noen i bakken oxo.
Jeg leser sjelesorg for harde livet,
må levere skolebiblioteket t uka.
Nå samkjører vi henting fra SFO, så da slipper jeg m 2dager. D r bra. Øystein og Sven-Erik bor i kjelleren og drar t hver sin jobb.
SE r 2uker på Asko.
Jeg skal oxo t Spania i nov. m skolen, har bestilt billett t Malaga. D blir vel en ordning m Ivar. Har sett nærmere på timeplan
Utreise Etiopia slutten av jan. eller beg av 5ukers praxis fra uke 8 - blir nok d som passer best. Hva m deres planer/besøk da?
Hilser m 2.Pet.1,1-11 Andaktsboka vektlegger at vi kan forløse denne mektige Åndens frukt(Gal5.22) som Gud har plassert i oss.
Ha en god og velsigna dag, rik på Guds nåde.
Glad i deg. Stor klem fra mamma.

Botswana in our hearts sa...

aa, dokk e flotte!!! savne dokk! stooor klem! tenke mye paa deg mi gode jorun!

aasne sa...

du har lært hva det vil si å gi små oppmuntrende ord hver dag du, jorun. den dagen jeg leste kommentaren din på bloggen min trengte jeg det litt ekstra. jeg tenker på dere! hard core. gleder meg til å høre mer!

ane sa...

å,så fint bilde!heiJorun!jeg har ikke vært på internett på lenge lenge,men tenker på deg og dere! sitter på kontoret i skien, kom hjem fra polen i går,veldig sliten, men glad jeg var med. reiser til volda ca. 6september. må smile når jeg hører på den "forward motion"/"four word motion" sangen, også tenker jeg litt ekstra på deg:) sender deg en klem fra skien!

karen amalie sa...

åh, godt å se dere. tenker masse på dere.

Heidi sa...

Bra folk, bra Gud, bra land. Det blir brdet :)

Anonym sa...

Hei du min skjønne, vakre kusine! Lenge siden sist.Håper alt er bra med deg. Her hjemme går alt strålende! Var i bursdags selskap til bestefar på fredag. Kjempe hyggelig, men vi savnet jo selfølgelig deg!Tante Else hadde laget utrolig gode snitter, og tante Reidun hadde bakt en vidunderlig kake, nam:)Tror Bestefar fikk en alle tiders bursdag.Tenk at han er blitt 97 år, og er fortsatt en herlig mann i god form! Helt utrolig han bestfaren vår altså:)
Da er det vel på tide å legge seg, ville bare sende deg en liten hilsen.. Natta kusina mi, sov godt!! Hva med en kaffe i drømmeland...? Gleder meg, sees! nattaklem fra kusina di Eli

Birgitte Båtvik sa...

hei snuppa.gla i dej asso. gled deg i herren alltid er vel dagens motto:) kos Birgitte

ane sa...

tenker på deg

Janelle sa...

hey you. Thinking of you this day! Big hug! much love

ane sa...

Jorun! tusen takk for kort og sjokolade!! du altså... takk. nå er jeg i volda! kom i går. godt å være tilbake og veldig glad for at d er d. orker ikke så mye, men er oppmuntra når jeg merker at jeg også klarer å leve ut ting jeg har lært. Jørn-Arve og Anders trener, jeg hører musikk og har fri. :) Herren velsigne deg Jorun!

ane sa...

har nå et vakkert bilde av etiopia-teamet på kjøkkenveggen vår, tenker på deg! klemmer