tirsdag, februar 27, 2007

saan gaar det naar man ikke faar visum....

Her befinner jeg meg
Ruslende rundt paa stranda i Mombasa, Kenya
Ser paa spennende mennesker
Samler skjell
Vasser i det blaa-gronne havet
Hoerer paa boelgebrus
Funderer over livet
Priser Han som gav meg livet
Livet er godt
Noen ganger for godt til aa vaere sant
Gud er mer enn god
Men ser rundt meg
Det er saa mange som ikke kjenner Han
Moeter mennesker hele veien
De vet ikke om det virkelige livet med Faderen
Da skjonner jeg hvor jeg maa ha oeynene mine
Paa Han
Slik at mitt liv kan tale om Han
Han som er
Veien, Sannheten og Livet!

9 kommentarer:

Paul Andreas sa...

Takk for at du er deg. Fullt ut, med hele deg.
Blir gøy å treffes i juli!

-pøllemann :)

Marie sa...

Heisann! Mombasa er sletters ikke dårlig det heller.
Så nettopp at du var på msn, men da jeg skulle ta kontakt med deg var du borte igjen... håper du har det bra! Gleder meg til vi treffes igjen!

ane sa...

å, kjære nydelige Jorun! det va så godt å få snakka litt m deg på msn! du sprer glede t hjerta mitt! smask!

Ann Therese sa...

Åh, fantastisk!!!!:o) Afrika ja..Eg sko SÅ ønska at eg va der nå! Tar det t høsten;) Stå på Jorun! Eg e VELDIG glad i deg:) Kram frän Ann Therese*

Sandra Elén sa...

ojjjjj ojj ojjjj jeg var også der, bare to dager siden, var du der da, sykkkkkt, vi kunne jo møttes på stranda, sjuuukt. og det hadde vært sååå gøy å sett deg der, men men nå sitter afrika jenta hjemme i skien igjen, det er jo bare en tempertur forskjell på ca 40- 50 grader.

Hvordan har du det? lenge siden sist nå

eian sa...

savner deg Jorun! Smilet ditt!

:) sees til sommeren?!!

-eirik

Reidun sa...

Hei fra IVAR. Nå har han Amund på overnatting, og imorgen kommer bursdags-gjengen: de blir 10stk.
Ivar har bestilt muffins og sjoko-kake.
Guttene hører bibel-hørespill på kasett.
Ha godnatt!! vår kjære skatt:)

Botswana in our hearts sa...

wow! så heldig du e!:) vett du? nå e det mindre enn 3 måneder te eg får klemma deg!! yehuu!!! love and miss you like crazy..

Anonym sa...

Jorun!
måtte bare si hei =) har hørt så mange flotte historier fra pappa om når han var der, og om deg! er så oppmuntrende å høre alt sammen og gjett om pappa er blitt glad i deg! =) han syntes bare du er helt flott!
og gjett hvem hans skal ta med seg tilbake i november/desember....? pappa syntes dette var en flott annlednig te å "lære meg opp" te å bli misjonær, så han ska ta meg med....! og du kan tro jeg gleder meg! hvordan går det med deg?
oi, det er shanie forresten... =) veldig typisk meg å glemme sånne ting...! gvd