fredag, juli 14, 2006

I can not go alone


"If you asked me to leave,
out of my boat on the crashing waves
If you asked me to go,
preach to a lost world that Jesus saves
I’ll go, but I can not go alone,
cause I know I’m nothing on my own
But the power of Christ in me
makes me strong, makes me strong.
Cause when I’m weak,
you make me strong,
when I am blind,
you shine Your light on me
Cause I’ll never go by,
living on my own ability
How refreshing to know You don’t need me
How amazing to find that You want me
So I stand on Your truth
and I fight with Your strength
Till You bring the victory
By the power of Christ in me”
-Casting Crowns-

12 kommentarer:

ane sa...

for en Gud som har skapt så vakre tær!:)

Unknown sa...

oi det var veldig sant! så sant at e vart litt sa(n)(t) ut..

Princess Of God sa...

Gud har fantastisk go kreativitet...
det han har gjort og gjør er så absolutt beundringsverdig!!!
"For en Gud vi har, en fantastisk Far! For en nåde gitt oss, vi kan kalles barn...et evig vennskap har vi med, Gud den allmektige!"

Janelle sa...

You know before i went onto outreach God really spoke through that song. Still- I've been listening to it while i've been painting and every time as always God speaks through it!!!
Im excited for you to go WITH God to Ethiopia! :)

ane sa...

god natt!

Birgitte Båtvik sa...

e berre so gla i dej jorun. takk for besøket ja:) så godt å sjå dej i kjøkkendøra..holdt på å miste ned alle koppane. du asso. Gud e so god mot mej som får kjenne en som dej. klem B

aasne sa...

når alle andre berre seier godord til deg, må eg vega det upp med noko meir nøytralt :P
Fra spøk til revolver
Jeg lurer på noe teknisk Jorun, rop NEI hvis du ikke kan svare
Fordi hvis du ser på siden min (og estetisk sans som vi har, har vi samme layout, hoh) så blir linkene på sidebaren bare mindre og mindre, og den siste linken på siden min er så liten som et bittelite tyttebær. Men det er det ikke hos deg. Jeg resonerer meg frem til at du kanskje har noe i html-kodene dine jeg ikke har? Hva?

La meg slutte mens leken er go, Jorun
Gå barbeint ut i grass til anklene, og bruk tid med gode mennesker.

klem åsne

aasne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Sandra Elén sa...

hei, du det kan hende jeg skal inn en tur i begynnelsen av aug, men har ikke nr ditt, så viss du sender det til meg så kan jeg si ifra, ha en fantastisk sommer, kos deg i varmen.
Fred & kjærleik

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Johannes sa...

Denne sangen er utrolig bra :)
Mye bra lesing på bloggen din altså!