fredag, juli 07, 2006

"Jorun, jeg vil at du bare skal VÆRE!"



13 kommentarer:

Sturla sa...

fine bileter! Dessutan er du også grei! Tjohei!

To be or not to be - that's the question... :)

Eg óg har planar om å 'vere' denne helga... har fri nemlig, og tenkte eg sku gje Gud ein del tid.

ane sa...

Jorun Jeksrud, du er så skjønn! og for noen flotte strender:) er så godt å ha deg her. nå sitter du inni stua og klunker på pianoet og synger med Elisabet =) "det er Gud som har satt mot i oss!" du er herlig!

ane sa...

oj, Sturla og jeg skrev ca akkurat samtidig! hei Sturla:)

Botswana in our hearts sa...

det må ha vert ein god fotograf så tok de bildene! hehe..;) digg å ver m deg! du e FANTASTISKE! e stolt av å ver din gode venn! takk for at du e du! nå må m ta ut kaka i ovnen, eg e klar for mislykka kaka, is, popcorn og settlers med to herlige jenter. eg e heldig!

Anonym sa...

jorun! jeg var akurat der! saa kult du er! savner deg

Janelle sa...

aa, saa fint du er Jorun! kult aa se bilde av deg! Savner deg masse!

Janelle sa...

oh- and guess what... i finally got a saxaphone :) cool!!!! it'd be cool to jam once i get better

Erika Hydeen Strickland sa...

J-dog!

You are so cute....and my little sister you are. I think of you and wonder what God will do in his love and grace these next months of prep for Ethiopia. What are you 'English' thoughts on that? Drop me a note sometime.

Jeg er glad i deg,
Erika

Sturla sa...

Hei Ane! Du rockar, åsso he du utrulig månge blogga ;) Så ej veit liksom ikkje kaffor en ej ska skrive kommentar på...

Sturla sa...

Og hei Jorun, du er fortsatt grei. Såg berre at ANe hadde skreve hei her, så ej glømte nesten at dette var din blogg et lite sekund. ;) hoho

Unknown sa...

jorun porun padurum fadorun (hmm detta kan ta si ti,men du skjøna sikkert cluet.. go on for yourself a loong andboring afternoon in june- ja veit d e juli men juni rima bedre då veit du:)
men d e sku si var:hei (såklart)
og e har ny blog: brittern.blogspot.com

karen amalie sa...

åh, så herlig å se bilder av deg! veldi gla i deg jorun.

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»