mandag, desember 04, 2006

dream-team

"Herren din Gud er midt iblant deg, en helt som frelser.
Han fryder seg over deg med glede, han tier i sin kjærlighet,
jubler over deg med fryderop!"
Sefanja 3,17
Gud sveiser oss sammen, utfordrer oss, velsigner oss...drar oss nærmere Ham! Noen ganger er teamliv som å gå naken på tynn is, andre ganger er det som å danse rundt i en blomstereng hvor alt lukter friskt og godt og en har det som aldri før. Som menneske er jeg ustabil, vanskelig og til tider grusom...i Gud er jeg en vakker prinsesse, hans lille datter som bare danser rundt og ønsker å bli elska og sett. Gud elsker meg, alltid..."Ja, med EVIG kjærlighet har jeg elsket deg!" Jeg elsker Gud også, og det finnes ikke noe bedre enn å kjenne at det er så utrolig gjensidig. Han elsker meg og jeg elsker Han, jeg elsker fordi Han elsket meg først!

14 kommentarer:

Marie sa...

det er flott å lese at du har det bra og at du trives i teamet. Dans i vei, og nyt blomsterdufta!

Anonym sa...

Gode dere! Vakringer. Jeg savner dere, alle sammen, saa heldig jeg er som har heltemisjonearvenner i etiopia. Det er noe aa skryte av, eventuellt takke for. Gud er over under forran bak, og holder dere oppe hver dag. Hoi! ANnis

Janelle sa...

Indeed a dream team.

Reidun sa...

HVER DAG HAR DU MULIGHETER TIL Å GI VERDEN DET DEN TRENGER ALLER MEST:
noe av deg selv

SKAPERVERKET GJØR UNDERVERKER FOR SLITNE, STRESSEDE ELLER SORGFYLTE
MENNESKER.

FINN STYRKE I GUDS NATUR!!

Så flott å se dere alle oppegående.
GOD ADVENT til dere alle!!!

Kristin, sa...

Kjære venn! Jeg er helt rørt! Takk for brev og oppdatering. Jeg er så glad i deg vennen. Så bilder av dere som Geir Edvin hadde tatt. Du er fantastisk flott Jorun. For ei dame du er! Ta vare på hjertet. God advent og julekos. Adventsklem til deg og til drømmeteamet!

Merethe sa...

Hei jorun!
Koselig å høre fra deg! Det er godt å se at du koser deg og har det bra! Lykke til videre!
Klem fra Merethe

Thomas sa...

:) Du ha ein slik åpen, ekte og herleg måte å skriva på. Herlig Jorun.
p.s. for å unngå sånne anonyme meldinga kan du legge inn beskyttelse i oppsettet på bloggen din skulle eg tru!

Reidun sa...

IVAR sier WOÆH - og hei på deg søstera mi.Håkon stakk akkurat av etter å ha stukket hodet såvidt innom meg og mamma.Jeg spilte PellePolitibil på PCn din og mamma var på datan.Håkon ga nyttig info/hjelp.
ØYSTEIN sier:har du fått brevet fra oss? Nå har jeg bytta panser på merca og lakka d,+ bytta hele vinduspussermotor.(sammen med Anders) Har vært på Oppeg i helga.
Mamma sier: skrev oppg natt t lør; da 4t-jobb brått ble borte vekk(hadde fått sletta d :(
Lørd var Ivar på Grønstv og bakte med tante T + lå over.Anne-H og Anine kjørte sammen med meg for å hente I søn morgen.
Idag ble d elgkarbonader og de va goe! HA D GODT og GOD ADVENT!

Anonym sa...

Hei Jorun!
Så koslig å sjå på bloggen din. Du skriver så utrulig bra! Da e veldig artig å sjå bilder og veta at eg budde i huset dåke no bur i:) Gud velsigne dåke!
Helsing Olaug Elin som var der nede sammem med Lise og Gunstein når teamet var der nede.. Det var veldig kosli forresten!

ane sa...

så fine dere er! må Gud velsigne dere med glede og god enhet. Amen. også sender jeg noen gode klemmer...:)

Anonym sa...

hei kjære Jorun-mor!!
det er så koselig å se dere ( på bilde) og å lese det du skriver!! tenker mye på deg!! nå nærmer deg seg jul!! men er det no snø enda.. nei!! her er det plussgrader og regn!! for en nedtur!! men det er godt å høre at du har det bra!!
ha en strålende uke!!
klem Cathrine

Ann Therese sa...

Hei Kjære:o)
Dehna Nesh? Selam Nesh? Exabier Mesken:p hehe, eller hvordan det skrives;) Jeg har nå sendt pakke til dere. Jeg sendte den til Den Norske Skolen i Addis, og den skulle etter planen komme før jul, men det er mulig den kommer i romjulen! Håper det går greit;)
God bless you!! Er VELDIG glad i deg kjære Jorun! Hils til Elisabeth og Daniel:)
Stor god, varm klem fra Ann Therese (din kjære:p)

Elisabeth sa...

så søde dåkke e!!
KNUS FRÅ MEG :)

Claudius sa...

Hey beibi!

Tok meg en liten bloggrunde for å ønske folka en god jul og dermed er du en av de heldige som får julehilsen av meg dette året. Håper du føler deg priviligert!

Lenge siden sist nå, men vi treffes vel med tid og stunder! Godt å høre at du har det bra og at du trives med det du driver med. Da får livet mening!

Håper du får en innholdsrik jul med Jesusbarnet både i krybben og i hjertet. Det er der han hører hjemme!

Stor juleklemzzz fra Claudiuzzzz