mandag, april 10, 2006

snart tilbake til det etterlengtede etiopia...

ja da er det allerede en uke siden jeg reiste hjem igjen med fly fra Addis etter beskjeden om at pappa hadde sovnet inn. var en mektig og Gudsfyllt begravelse, helt spesiell opplevelse (om man kan kalle det det). det er også bare en uke til jeg reiser tilbake til det etterlengtede landet Etiopia...gleder meg fryktelig masse til å reise ned igjen. for å ikke snakke om teamet mitt der, savner de som en helt spesiell familie. rart med det men det blir nesten sånn. er veldig avhengig av Gud for tia og det er så godt, Gud er så utrolig trofast og så absolutt uslåelig som venn!

"Ingen kan noen gang være
det Du er, for meg
Ingen kan noen gang gjøre
det Du gjorde, for meg

Du har tatt bolig inni meg
mitt hjerte vil opphøye Deg

For ingen er som Jesus
Du er selve livet
jeg vil gi Deg ære
jeg vil gi Deg pris"

Ingen kommentarer: