tirsdag, april 04, 2006

nasjonalretten injara testes ut...


Her inntas det "Injara" for fulle mugger. Sann Etiopia tradisjon er at man mater ikke bare seg selv, men er innkluderende og gir gjerne en håndfull til sidemannen også. Det var spennende å skulle spise fra samme fat, godt smakte det også. Alltid gøy å smake på nye ting! Denne restauranten vi var på var av tradisjonell rase og inkluderte en kulturell helaften i sang- og danseoppvisning fra ulike deler av Etiopia. Samtlige på teamet fikk også rista løs på ulike kroppsdeler da de eksotiske damene kom rundt og utfordra folk til å immitere deres bevegelser. Jeg var så priviligert å få det hele på video så dere andre også kan få gleden av å se danseløvene i action!

3 kommentarer:

ane sa...

takk for melding på bloggen min!fikk mail fra Kristin igår, du er mye i mine bønner og mine tanker. er så stolt av deg jeg. og så veldig glad i deg. kyss på panna og god klem.

ane sa...

tenkte på en sang, av casting crowns, "in me" heter sangen:

"If you asked me to leave,
out of my boat on the crashing waves
If you asked me to go,
preach to a lost world that Jesus saves
I’ll go, but I can not go alone, cause I know I’m nothing on my own
But the power of Christ in me makes me strong, makes me strong.

Cause when I’m weak, you make me strong,
when I am blind, you shine Your light on me
Cause I’ll never go by, living on my own ability"

har du mailadr? min e i alle fall a_n_e_@hotmail.com

love.ane

ane sa...

her er resten av refrenget:

"How refreshing to know You don’t need me
How amazing to find that You want me
So I stand on Your truth and I fight with Your strength
Till You bring the victory
By the power of Christ in me”

også er det "cause I'll never get by" ikke go..yeah=)

liker deg.