lørdag, mars 04, 2006

4.mars, Lillebrodern 7år!

Dagen idag har passert som et skudd...opp klokka 0650 for å synge for Ivar som ble 7år idag, og skal en rekke han før han står opp må en være tidlig. Deretter var det kakebaking og bursdags dekorering, så var Ivar og meg en tur innom pappa på sykehuset i Ski. 1330 var barnebursdagen i full sving, 10 villtre og glade gutter. Etter endt barnefeiring slengte jeg på meg skia og tok meg en herlig tur i solnedgangen. Er så utrolig godt å nyte vinterens friske luft og kjenne kraften av en velskapt og mektig natur. Familien strømmet på og det ble voksenbursdag resten av kvelden....vips så var nok en dag over. Er godt å være hjemme, kjenner hvor gla jeg er i dette huset. Merker den gode følelsen en skal kjenne når det er godt å være hjemme hos familien. Skal innover til sykehuset imorgen, da skal jeg sove der igjen. Det er trygt og godt å sove ved siden av pappa, høre pusten og de vanlige sovelydene hans...være der når han våkner og kan prate litt.
"He will turn the hearts of the fathers to their children, and the hearts of the children to their fathers." Malachi 4,6

Ingen kommentarer: