lørdag, mars 25, 2006

avreise!!!

jess da...nå er vi på Torp, venter på innsjekking. tror faktisk vi er ganske tidlig ute, noe overaskende til UiO og være...hehe. spenningen i teamet stiger, noen stresspiser, andre vandrer rastløse rundt mens noen sitter på gulvet og halv sover. et herlig syn! det er stille, det suser i lufteanlegget, piper i noen maskiner, noen snufser litt forkjølelses snufser. gjett hvem som pakka litt full sekk og hadde 32 kilo tung sekk..joda...var nok meg, men rakk heldigvis å slenge ut en del rett før vi suste avgårde fra Skien. Første gang jeg skal være vekke i to måneder i strekk med begrensa bagasjemulighet...men man lærer vel av sine feil. Ikke så lett når en er vant til å ha et stort klesskap og alt annet man skulle trenge tilgjengelig hele tiden...det er bra jeg kommer meg ned til en annen kultur og lærer av de, de er litt mer primitive og ganske mye mindre kravstore. nei dette blir spennende. be gjerne for turen, menneskene vi møter og teamet vårt. da jeg sto i dusjen idag sa Gud hva som var det aller viktigste for oss på outreachen "Bli i meg, så blir jeg i dere!" Det er så sant og så viktig å huske på, holde oss nær til Gud og vokse enda nærmere i forholdet til ham. "You are the light of the world. A city on a hill cannot be hidden. Neigther do the people light the lamp and put it under a bowl. Instead they put it on its stand, and it gives light to everyone in the house. In the same way let your light shine before men." metthew 5,14-16a

Ingen kommentarer: