tirsdag, juni 06, 2006

kronen på Guds skaperverk, menneskene...


Se så vakre de er...skjønne skapninger forma i hendene til en fantastisk Gud!!! Ser virkelig fram til å bo i Etiopia et år, leve i en annen kultur; se, observere og lære av andre mennesker. Det lyser kjærlighet og gjestfrihet lang vei av menneskene der nede...fyllt med godhet og hjelpsomhet! Gleder meg igrunn masse til å leve i et samfunn uten tidsrammer...får håpe det ikke bare er noe jeg sier nå før jeg virkelig har prøvd det. Men har en liten følelse iallefall om at det kunne vært noe for meg...tiden vil vise=) gleder meg iallefall, tror Gud har store, små, utfordrende og spennende ting får året som kommer!

3 kommentarer:

ane sa...

for jeg vet hvilke tanker jeg har med deg, sier Herren, fredstanker og ikke ulykkestanker. Jeg vil gi deg framtid og håp! jer.29.11

Heidi sa...

Gud er trofast, Han forbereder deg for det Han sender deg inn i. Det finnes ikke tilfeldigheter. Bare Gudfeldigheter.

Princess Of God sa...

ja det er så sant, Gud forbereder meg ved å gi meg fredstanker om neste år...wow...for en gudfeldighet, Gud er kul!